Salli Systems hakee kasvua uusien jälleenmyyyjien kautta – Fimet aloittaa jälleenmyyjänä

22.10.1010

Salli Systemsin uusin jälleenmyyjä on hammashoitoteknologiaa Askolassa valmistava Fimet. Hoitoyksikön mukana asiakkaalle toimitetaan aina myös tuoli, ja Fimetillä haluttiin tarjota uuden F1 Arcus -hoitoyksikön mukana toimitettavaksi nimenomaan korkealaatuinen Salli Satulatuoli. Malleiksi valikoituivat Salli SwingFit ja Salli MultiAdjuster.

– Uudessa F1 Arcuksessa on panostettu ergonomiaan, jota täydentävät loistavasti ergonomiastaan tunnetut Salli-tuolit. Hampaiden hoitotyössä istutaan paljon, joten hyvä tuoli on olennainen osa kokonaisuutta hyvän hoitokoneen kanssa, kertoo Fimetin toimitusjohtaja Juhamatti Malm.

Fimetillä on jälleenmyyntiä yli 50 maassa, suurimmat vientimaat ovat Ranska ja Saksa.
ؘ– Tämä on hyvin linjassa Sallin strategian kanssa, sillä tulemme jatkossa hakemaan kasvua voimakkaasti myös ulkomailta. Fimet on tässä erinomainen kumppani, sanoo Salli Systemsin toimitusjohtaja Antti Ritvonen.

Vasemmalla keinuva SwingFit ja oikealla kallistuva MultiAdjuster. Molemmissa tuoleissa on myös leveyssäätö.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Antti Ritvonen, antti(at)salli.com, 050 3120 853