Salli-tuotteet BIM-objekteina

2.2.2022

Helpottaaksemme esimerkiksi arkkitehtien, insinöörien ja sisustussuunnittelijoiden työtä olemme lisänneet Salli-tuotteita BIM Object -portaaliin. BIM-objekti, eli tietomalli, esittää kohteen kolmiulotteisessa muodossa,  havainnollistaen näin tuotteiden kokoa ja materiaali- ja värivaihtoehtoja.

Tuotteemme löytyvät nyt korkealaatuisina BIM-objekteina tästä portaalista, josta eri alojen ammattilaiset etsivät inspiraatiota, teknisiä tuotetietoja ja tuotteiden kolmiulotteisia malleja sijoitettavaksi käyttämiinsä suunnitteluohjelmistoihin. Portaalista löytyvät yleisimmät satulatuolimallimme ja näppärät sekä kaasujousella että sähköisesti säätyvät työpöytämme.

Salli Satulatuoli on sekä ergonominen että tyylikäs työtuoli

Salli Satulatuoleissa yhdistyvät ainutlaatuinen ergonominen muotoilu, laadukkaat materiaalit ja tyylikäs ulkonäkö. Verhoilumateriaalit ovat aitoa nahkaa, keinonahkaa tai villakangasta. Aidolla Salli Satulatuolilla on myös kymmenen vuoden takuu, joten se on kestävä investointi.

Jaakko Juntunen, toimitusjohtaja, jaakko.juntunen@salli.com, 050 3120 853
Victor Teplov, tuotekehityspäällikkö, victor@salli.com, 050 501 8271, (technical issues, in English)